صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / ارزان ترین ویلای مبله در شمال با 100میلیون پیش

ارزان ترین ویلای مبله در شمال با 100میلیون پیش

1195
فروخته شد
قیمت
540,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 11976
زمین
200 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ارزان ترین ویلای مبله در شمال با 100میلیون پیش

 

دوستان و همراهان رویال ویلا؛ سلام

امیدوارم که حال دلتون بی‌نظیر بوده باشه و از گزند این ویروس منحوس کرونا به دور بوده باشید.sealed

امروز قصد داریم تا شما را با یکی از ارزان ترین ویلا های موجود در شمال آشنا کنیم این ویلا دارای ۲۰۰ متر زمین و ۱۱۰ متر بنای ساخت می باشد که در این بنای ۱۱۰ متری دو اتاق خواب مستر طراحی شده است و این ویلای ارزان به صورت همکف بوده و در گروه خرید ویلا فلت قرار می گیرد.

 

یکی از اصلی ترین دلایل ارزان بودن این ویلا؛ سالِ ساختِ ساختمان می باشد زیرا همانطور که مستحضرید کلیه هزینه ها و مواد اولیه برای ساخت در سال اخیر؛ تحول و تورم بسیار بالایی را داشته است این ساختمان در سال ۹۸ یا به گونه‌ای قبل از اوج تورم بنا گردیده است و مالکین ویلای ارزان قیمت با تعیین قیمت منصفانه؛ قیمت 540 میلیون را اعلام نموده که به نسبت سایر ویلا های هم ردیف در منطقه دارای قیمت بسیار مناسب می باشد.

 

یکی از امتیازات ویژه این ویلای ارزان قیمت مبله بودن آن می باشد که در این گرانی و تورم بالا برای خرید اثاثیه و لوازم منزل خرید ویلا مبله یک امتیاز بی نظیر و مقرون به صرفه می باشد.

شما می توانید با پیش پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان صاحب این ویلای ارزان قیمت مبله در شمال شوید این ویلای مبله در سال ۹۸ توانسته کلیه انشعابات و الزامات متصل را دریافت نماید؛ از نظر موقعیت جغرافیایی و مکانی نیز باید اشاره کرد که در یکی از راه‌های اصلی ارتباطی بین آمل-محمودآباد و همچنین چمستان-محمودآباد می‌باشد یعنی جاده معروف خط دریا که این ویلا در روستایی واقع در جاده دریا بنام کوکده قرار گرفته است است که امتیازات این ویلای مبله ارزان قیمت؛ اضافه نموده زیرا تمامی روستاهای واقع در خط دریا دسترسی بسیار آسان از سمتی به جنگلهای آمل-چمستان و سمتی دیگر به سواحل نیلگون محمودآباد دارد که شما به راحتی با طی فاصله زمانی اندک؛ خود را به دریا و جنگل برسانید و لحظات خوش و بی‌نظیری را در کنار عزیزان و خانواده تان تجربه کنید.

 

از دیگر امتیازات این ویلای ارزان قیمتِ مبله در خطِ دریا می‌توان به شهرکی بودن آن اشاره کرد و برای آن دسته از عزیزانی که در طول سال سفرهای اندکی را انجام می‌دهند و به شمال یا ویلای خود سفر میکند خرید ویلا شهرکی گزینه بسیار مناسبی می باشد تا در زمان نبود شان یک نگهبانی و سرایداری امین و محافظت از محوطه حیاط سازی و ساختمانی شان باشد.

 

اگر اطلاعات ما در رابطه با این ویلا کافی نبوده است همین حالا می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید تا مشاوران تخصصی ما اطلاعات کامل تر و هماهنگی های لازم برای بازدید این ویلا را برایتان به عمل آورند.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای شهرکی ارزان قیمت در کوکده محمودآباد:

موقعیت ملک : جنوبی

نمای ساختمان : سنگ

تاسیسات گرمایشی و سرمایشی : اسپلیت,گرمایش از کف,بخاری

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : نقاشی,گچ,کاغذ دیواری

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت,انباری,مبله کامل

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : قولنامه ای

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 

 توصیه گروه مشاورین املاک رویال ویلا به شما که قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارید این است تا املاکی را خریداری کنید که از نظر قانونی مراحل پایان کار و سند را طی کرده اند، تا شما عزیزان از هزینه های اضافی مصون بمانید.

برای مشاوره در مورد خرید ویلا در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که سمت راست در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در رویال ویلا با شما تماس خواهند گرفت.
یا برای تماس با رویال ویلا اینجا کلیک کنید.

 

کد 341


محدوده آدرس: روستای خط دریا - کوکده