صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ارزنده ویلا نوساز فلت در شمال

فروش ارزنده ویلا نوساز فلت در شمال

1305
فروخته شد
قیمت
1,700,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 15083
زمین
320 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ارزنده ویلا نوساز فلت در شمال

 

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همراهان همیشگی رویال ویلا حال دلتون سبز....
امروز قصد معرفی یه دستگاه ویلا جنگلی زیبا در سبزترین نقطه شمال رو داریم اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید این معرفی را از دست ندهید این ویلای زیبا در یکی از روستاهای جنگلی شهرستان آمل بنا شده است.
 آمل یکی از شهرهای نزدیک و  مسافت به نسبت کمتری از شهرهای همجوار با تهران دارد، و دسترسی به اغلب امکاناتی نظیر بیمارستان، هایپرمارکت ها، پمپ بنزین ها مجتمع های تفریحی،طبیعت های بکر و کوهنوردی ...  به آسانی امکان پذیر است.


چرا ویلاهای جنگلی پرطرفدارترند؟
برای شمایی که در بین آسمان خراش ها و انواع آلودگی صوتی و آلودگی هوا زندگی می‌کنید بهترین گزینه می باشد! زیرا اولین حسن ویلا جنگلی داشتن آرامشی از جنس طبیعت است که درآن صدای پرنده ها و رودخانه ها جایگزین صداهای ماشینی و صنعتی میشود.
ویلای جنگلی را می‌توانید با قیمت های مختلف باتوجه به متریال های که درآن بکار می‌رود بخرید.
همچنین در ویلای جنگلی از رطوبت و سروصدا نسبت به ویلاهای ساحلی به دور هستید!در واقع قیمت ویلاهای ساحلی گران تر از ویلاهای جنگلی هستند!

این ویلای فلت رویایی بصورت اختلاف سطح و نمای زیبای آن از سنگ است و نمای داخل از گچ و کاغذ دیواری با کیفیت دیزاین شده است. و دارای حیاط بزرگ و باغچه هایی با گل های همیشه سبز می باشد.


همچنین این ویلا فلت ارزنده در سال 1399 در زمینی به مساحت 320 متر و خانه ای به مساحت 150متر در آن بنا شده که واقع در شهرک می باشد. شهرک یکی از امتیازات بزرگ یک ویلا محسوب می‌شود زیرا وقتی شما حضور ندارید با اطمینان خاطر امنیت آن به وسیله نگهبانی یا سرایداری آن شهرک تضمین می شود.


این ویلا فلت نوساز دارای 3 خواب مستر همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و کمد دیواری می باشد و آشپزخانه این ویلا دارای کابینت ام دی اف و هود و گاز و رومیزی، کف ویلا از سنگ و سرامیک و درب منزل ضدسرقت می باشد.

 از امتیازات دیگر این ویلای فلت نماسنگ ارزان قیمت ،دارا بودن پارکینگ اختصاصی و ویو بی‌نظیر است و همچنین شرایط فروش این ویلا نماسنگ بصورت نقد و اقساط می باشد.

 

مشخصات و امکانات استفاده از ویلای فلت جنگلی:

مشخصه ملک:اختلاف سطح

نمای ساختمان:سنگ

پوشش کف:سرامیک

آشپزخانه:MDF،هود،گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام:ایرانی،فرنگی

نوع دیوار:گچ و کاغذی

سایر امکانات:خواب مستر،درب ضدسرقت،کمد دیواری

وضعیت ملک : قولنامه ای

امتیازات : آب,برق,گاز

نوع زمین : شهرکی

 

تیم رویال ویلا مفتخر است که پس از سال‌ها فعالیت در زمینه ویلا توانسته است رضایت مشتریان گرامی خود را جلب کند.مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما رویال ویلایی های عزیز می باشند.

برای مشاوره میتوانید به پر کردن فرم مشاوره در پایین صفحه اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت قرار دارد استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم.

 

کد 460


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 15083
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره