صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس زیر قیمت در شمال

خرید ویلا دوبلکس زیر قیمت در شمال

562
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 21009
زمین
230 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس زیر قیمت در شمال

 با سلامی مجدد به شما همراهان محترم؛ حال دلتون چطوره؟ امیدوارم جیبتون همیشه پر پول باشه.

اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، باید بهتون بگم که امروز قصد داریم یک دستگاه ویلای دوبلکس زیر قیمت را به شما معرفی کنیم که یک مورد عالی برای خرید به شمار می آید.

این ویلای دوبلکس در شهر چمستان بنا شده است؛ چمستان بین شهرهای آمل و نور قرار دارد؛ این شهر به دلیل داشتن آب و هوای بسیار مطلوب، توانسته است در سال‌ های اخیر در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ به همین دلیل شهرک ها و مناطق برند در این شهر نمایان شده اند.

 برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

 این ویلا که هنوز کلید نخورده است، دارای تمامی انشعابات آب، برق و گاز است.

 این ویلای زیبا، ۲۳۰ متر زمین دارد که ۱۶۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که تمام خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ در اتاق خواب ها کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است که می توانید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

 این ویلا، دارای نمای شیک و کلاسیک است؛ برای مشاهده و خرید ویلا نما کلاسیک کلیک کنید.

 سقف ویلا کناف کاری شده و با لوستر، هالوژن و نور مخفی تزئین شده است.

 این ویلای دوبلکس جنگلی در یک شهرک برند بنا شده است؛ شما اگر روزهای خاصی از سال را به شمال سفر می کنید و امنیت ویلا برایتان مهم است، بهترین مورد برای شما همراهان، خرید ویلا شهرکی می باشد؛ زیرا اغلب شهرک های ویلایی، دارای نگهبانی و دوربین مداربسته هستند.

 حیاط سازی این ویلا، بسیار زیبا می باشد؛ به طوری که در باغچه آن، درختان و گیاهان متعددی کاشته شده است که شما هم می توانید با توجه به سلیقه شخصی خودتان، گیاهان جدید در آن پرورش دهید.

 این ویلای دوبلکس دارای سند تک برگ می باشد؛ سند این ویلا که به صورت رسمی و تک برگ به شما ارائه داده می شود، خیال شما را از یک خرید مطمئن، آسوده می سازد؛ اگر شما همراهان قصد خرید ویلا سنددار را دارید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده، از سایر ویلاهای سنددار سایت تخصصی رویال ویلا دیدن نمایید.

 اگر به دنبال ویلایی هستید که بتوانید آن را به صورت قسطی خریداری کنید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد؛ زیرا دارای شرایط پرداخت نقد و اقساطی است؛ یعنی شما با خرید این ویلا، می توانید بخشی از مبلغ را به صورت نقد و ما بقی آن را طی چندین قسط بدون بهره پرداخت نمایید.

 برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کلیک کنید.

 

شما همراهان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان مجرب ما در اراتباط باشید

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 21009
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره