صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا فلت نما انگلیسی زیر قیمت منطقه

فروش ویلا فلت نما انگلیسی زیر قیمت منطقه

489
فروخته شد
قیمت
0 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 21094
زمین
260 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا فلت نما انگلیسی زیر قیمت منطقه

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای مدرن

لوکیشن؛ جاده کلوده سیاه لش، صاحب 12/1، اخرین ویلا دست راست

نوع سازه؛ ویلا فلت نما انگلیسی

 متراژ؛ 260 متر زمین و 150 متر بنا

 استخر دار

2 خوابه، 1 خواب مستر و 1 خواب دارای کمد دیواری

توالت ایرانی، و فرنگی، حمام ترکی

هود، گاز صفحه ای، حفاظ کاملا نصب

دیوار بالا کشیده شده و حفاظ شاخ گوزنی 

کابینت کامل جنس ترک درجه 1

کاغذ دیواری پوستر نصب

سرامیک درجه 1

 لوستر کاملا نصب شده و برق کشی ساختمان هوشمند سازی شده

 دارای پروانه پایان کار

 انشعاب اب برق گاز نصب، و کنتور اختصاصی

 داخل شهرک، کاملا تهرانی نشین

و....

امکانات ذکر شده در متن فوق، جزئی از امکانات و تجهیزات این ساختمان لوکس می باشد، با ما همراه باشید، تا بیشتر با این ویلای ارزنده آشنا شوید.

لازم به ذکر است، در ابتدای این آگهی به شرایط فروش این ویلای اکازیون اشاره کنیم، این ویلای جنگلی دارای شرایط فروش نقد و اقساطی می باشد، در واقع شما می توانید، مقداری از مبلغ کل ویلا را به صورت نقد و مابقی آن را طی اقساط بپردازید، همچنین برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر، می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

متراژ کل زمین این ویلای فلت، 260 متر و زیربنای آن نیز 150 متر می باشد، این ویلای نوساز دارای 2 اتاق خواب می باشد، که یکی از این اتاق خواب ها به صورت مستر طراحی شده است،  همچنین این ویلای اکازیون کاملا نوساز بوده و در سال 1400 بنا شده است، از این سوی تمامی انشعابات اب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلا در شهرکی برند، با بهترین امکانات قرار دارد، امنیت این ویلا بسیار بالا می باشد، زیرا امنیت این ویلای جنگلی، توسط نگهبان مجموعه به صورت 24 ساعته تامین می شود، خرید ویلا شهرکی برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال منطقه ایی با امنیت بالا هستند، گزینه ی مناسبی برای خرید ویلا در شمال می باشد، پیشنهاد مشاورین رویال ویلا به شما، بازدید از این ویلای ارزنده در جاده کلوده می باشد.

این ویلای فلت، دارای نمای زیبای سنگی می باشد، ویلاهای نما سنگ دارای جذابیت خاصی می باشند، که در برابر شرایط جوی مقاومت بالایی دارد، خرید ویلا نماسنگ اخیرا مورد توجه اکثر خریداران قرار گرفته است، این ویلا علاوه بر امکانات ذکر شده، دارای استخر نیز می باشد، با خرید ویلا استخر دار در شمال، از شنا کردن در استخرهای شهری و... بی نیاز خواهید شد.

 این ویلا با گل و درختان و کف موزاییک و... محوطه سازی شده است، که فضای دلنشینی را به وجود آورده است، همچنین می توانید با مبلمان حصیری و اسپرت این حیاط زیبا را دیزاین کنید، و از آب و هوای عالی شمال نهایت لذت را ببرید.

از این که تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید، از شما بسیار سپاس گزاریم؛ شما همراهان عزیز می توانید، برای دریافت مشاوره رایگان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید، به همین منظور، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

 


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • کد ملک 21094
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره