صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا شمال ارزان قیمت در آمل

فروش ویلا شمال ارزان قیمت در آمل

310
قیمت
1,250,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23054
زمین
120 متر مربع
بنا
75 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا شمال ارزان قیمت در آمل

 

 با سلام خدمت شما متقاضیان خرید ویلا در شمال، امیدوارم حالتون خوب باشه، اگر قصد خرید ویلا فلت در شمال دارید، ما را با نگاه گرمتان تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

 اگر بخواهیم در مورد لوکیشن ویلا صحبت کنیم، باید بگویم که این ویلا در منطقه جنگلی آمل بنا شده است، دسترسی ویلا به مراکز رفاهی و البته جاده اصلی بسیار آسان می باشد، همچنین باید بدانید که شما با خرید ویلا در آمل، به راحتی به شهرهای ساحلی اعم از؛ محمودآباد، فریدونکنار، نوشهر، رویان و شهرهای جنگلی اعم از؛ چمستان، نور و.... دسترسی خواهید داشت، که می توانید نهایت لذت را از طبیعت زیبای شمال ببرید، همانطور که از تصاویر موجود می توانید مشاهده کنید، این ویلا به صورت مدرن در سازه ی فلت طراحی و احداث شده است، و ویلاهای فلت در واقع بدون اختلاف از زمین یا با اختلاف چند پله ای از سطح زمین بنا می شوند، همچنین این نوع ویلاها دارای قیمت مناسبی می باشند، در واقع ویلاهای فلت در دسته ویلاهای ارزان قیمت محسوب می گردند، از این سوی اگر قصد خرید ویلا ارزان قیمت در شمال دارید، پیشنهاد مشاورین رویال ویلا، به شما سروران گرامی، بازدید از این ویلا می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی ما را کلیک کنید.

اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی در شمال هستید، بی شک این ویلا فلت نما مدرن در آمل بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، شرایط فروش این ویلا فلت جنگلی به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ یعنی شما کافیست بخشی از مبلغ کل ویلا را به صورت نقد بپردازید و مابقی آن را می توانید طی چندین اقساط پرداخت نمایید، قطعا خرید ویلا اقساطی در شمال یکی از بهترین انتخاب محسوب می گردد، این فرصت را از دست ندهید.

متراژ کل زمین ویلا 120 متر و زیربنای آن هم 75 متر می باشد، 2 اتاق خواب در این ویلا طراحی شده است، همچنین این ویلا دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند، و متریال داخلی ویلا بسیار زیبا و بی نقص می باشد، که با کف پوش سرامیک، کابینت های mdf، درب ضد سرقت و... دیزاین شده است، همچنین نمای این ویلا به صورت مدرن، با سنگ های مرغوب و زیبا دیزاین شده است، که از لحاظ زیبایی توجه افراد را به خود جلب می نمایید، علاوه بر زیبایی، نمای سنگ در برابر شرایط جوی شمال بسیار مقاوم می باشد، و به دلیل مزایای ذکر شده؛ خرید ویلا نما سنگ امروزه طرفداران بسیاری به خود اختصاص داده است.

از اینکه تا پایان این آگهی با ما همراه بوده اید، از شما سپاس گزاریم.

 

شما دوستان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال کشور، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام نمایید؛ همچنین می توانید از طریق دکمه گفت و گوی آنلاین، به صورت آنی با مشاورین  مجرب ما که اماده خدمت رسانی به شما می باشند، در ارتباط باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید




محدوده آدرس:
  • کد ملک 23054
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره