صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا لاکچری در امیرآباد نور

فروش ویلا لاکچری در امیرآباد نور

265
قیمت
5,000,000,000 تومان
کد ملک 23057
زمین
270 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا لاکچری در امیرآباد نور

 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز رویال ویلا، بار دیگر در خدمت شما متقاضیان خرید ویلا در شمال، با معرفی یک دستگاه ویلا لاکچری، در منطقه ی جنگلی امیرآباد هستیم، از این سوی اگر قصد خرید ویلا در نور را دارید، ما را با نگاه گرمتان همراهی کنید.

در ابتدا با مشخصات این ویلای ارزنده آشنا شوید؛
متراژ زمین 270
متراژ بنا 270
تعداد اتاق 4
موقعیت ملک: شمالی و جنوبی
مشخصه ملک: دوبلکس، لاکچری، شهرکی، جنگلی، نوساز
نمای ساختمان: سنگ
مشاعات: استخر
پوشش کف: سرامیک
آشپزخانه: ام دی اف، چوب، صفحه چوب، هود، گاز رومیزی، ممبران
سرویس بهداشتی و حمام: ایرانی و فرنگی
سقف و دیوار: نقاشی، گچ، کاغذ دیواری، کناف
سایر امکانات: تراس، خواب مستر، درب ضد سرقت، کمد دیواری، انباری، پنجره دو جداره، لوستر
وضعیت سکونت: تخلیه
وضعیت ملک: قولنامه ای
امتیازات: آب و برق و گاز

مشخصات ذکر شده، جزئی از امکانات این ویلا دوبلکس جنگلی در امیرآباد می باشد، از مزیت های مهم این ویلا که باید به آن اشاره کرد، شهرکی بودن ویلا می باشد؛ این ویلا نوساز به دلیل منطقه ویلایی، دارای امنیت بسیار زیادی می باشد، خرید ویلا شهرکی برای آن دسته از عزیزانی که امنیت ویلا و منطقه در الویت قرار دارد، گزینه مناسبی برای انتخاب می باشد، مشاورین رویال ویلا، بازدید هر چه زودتر این ویلا سند دار را به شما سروران گرامی پیشنهاد می دهند.

این ویلای دوبلکس نما مدرن، کاملا نوساز بوده، به طوری که در سال 1401 بنا شده است، تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز این ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد، و همچنین شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد، پس اگر قصد خرید ویلا اقساطی هستید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد، لازم به ذکر می باشد، این ویلا دارای امتیاز فوق العاده ایی می باشد، استخر یکی از امتیازات عالی این ویلا محسوب می شود، شما با خرید ویلا استخر دار در شمال می توانید در هر زمان از سال، از استخر شخصی خود استفاده نمایید، از دیگر امتیازات این ویلا می توان به اتاق خواب های مستر،  درب ضد سرقت، کمد دیواری، انباری، پنجره دو جداره، لوستر، کابینت های ممبران و.... اشاره نمود.

همانطور که از تصاویر موجود می توانید مشاهده کنید، نمای این ویلا از سنگ می باشد، که زیبایی این ویلا را دوچندان نموده است، نمای سنگ از مقاومت بالایی در برابر رطوبت شمال برخوردار می باشد.

 این ویلا دوبلکس در امیرآباد، با تمام امکانات رفاهی و کاملی که دارد، آماده برای خرید است، که پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر بازدید از این ویلا جنگلی را توسط تیم رویال ویلا داشته باشید، اگر نیاز به مشاوره رایگان می باشید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید تا مشاوران مجرب رویال ویلا به در خواست شما در اسرع وقت رسیدگی کنند، برای تماس و ارتباط بیشتر با رویال ویلا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 


محدوده آدرس: کمربندی آمل - چمستان
  • کد ملک 23057
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره