صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا شهرکی ارزان قیمت در سائیج محله آمل

فروش ویلا شهرکی ارزان قیمت در سائیج محله آمل

297
قیمت
1,900,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23062
زمین
135 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا شهرکی ارزان قیمت در سائیج محله آمل

 

اگر بخواهیم در ابتدا به لوکیشن و محل قرارگیری این ویلا بپردازیم، باید بدانید که این ویلای نوساز در یکی از روستای زیبای شهرستان آمل، در سائیج محله ی زیبا، با بهترین امکانات و متریال، توسط مهندسین مجرب طراحی و احداث شده است، از این سوی اگر شما قصد خرید ویلا در آمل را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

ویلاها به صورت شهرکی و یا مستقل بنا می شوند، این ویلا به صورت شهرکی است، ویلاهای شهرکی دارای مزیت و معایب خاص خود می باشد،  از مزیت های این نوع ویلا، امنیت بالای آن به دلیل وجود نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد، اغلب ویلاهای شهرکی به دلیل حضور نگهبان مجموعه به صورت 24 ساعته، از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشند، از این سوی مشاورین رویال ویلا، به متقاضیان خرید ویلا در شمال، که امنیت ویلا و منطقه در الویت برایشان قرار دارد، خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

 این  ویلا جنگلی دارای 135 متر زمین و همچنین 120 متر زیربنای مفید آن می باشد، ۳ اتاق خواب در این ویلا تعبیه شده است که، تمامی خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد، لازم به ذکر می باشد که این ویلا در سال 1401 ساخته شده است، بنابراین انشعابات آب، برق و گاز  این ویلا نوساز  متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

علاوه بر آن شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد، پس اگر قصد خرید ویلا اقساطی هستید، این ویلا مدرن می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد، از این سوی مشاورین رویال ویلا به آن دسته از عزیزانی که به دنبال خرید ویلا اقساطی در شمال هستند، این ویلا نیم پیلوت جنگلی را پیشنهاد می دهند.

 متریال داخلی این ویلا بسیار زیبا و درجه 1 می باشد، دیوارهای ویلا کاغذ دیواری، سقف آن کناف و پوشش کف ویلا نیز سرامیک و نمای ساختمان نیز از سنگ مرغوب می باشد، همچنین  حیاط این ویلا بسیار دلباز و شکیل و پوشش کف حیاط  از سنگ می باشد، و نیز برای پارک ماشین شخصیتان، محوطه ای در نظر گرفته شده است، پس اگر قصد خرید ویلا فول امکانات را دارید، بازدید از این ویلا را از دست ندهید.

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق، به اطلاعات بیشتری در زمینه خرید ویلا در شمال داشتید، می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط باشید.

 برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید و منتظر بمانید تا کارشناسان ما با شما ارتباط برقرار کنند؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23062
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره