صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت لاکچری در آمل

خرید ویلا فلت لاکچری در آمل

259
قیمت
2,000,000,000 تومان
کد ملک 23074
زمین
130 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا فلت لاکچری در آمل

با یاد خداوند مهربان سلام؛ حالتون چطوره همراهان عزیز سایت رویال ویلا؟

در این آگهی قصد داریم تا یک دستگاه ویلای فلت لاکچری نما مدرن که در شهر آمل بنا شده است را به شما دوستان و همراهان محترم معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا مدرن هستید، این ویلای مدرن را از دست ندهید.

شهر آمل از شهرهای زیبا و خوش آب و هوا و البته سرسبز استان مازندران می باشد که تقریباً در مرکز این استان واقع شده است؛ آمل دارای چندین شهرک صنعتی می باشد و به همین دلیل به عنوان شهر صنعتی نیز از آن یاد می شود؛ یکی دیگر از ویژگی های مهم خرید ویلا آمل، همسایگی و البته دسترسی بسیار آسان به پایتخت کشور یعنی تهران می باشد.

 ساختار این ویلا به صورت فلت می باشد؛ ویلای فلت به آن دسته از ویلاهایی ابلاغ می‌ شود که هم سطح با زمین یا نهایتاً با اختلاف سطح چند پله‌ ای از زمین بنا می شوند؛ این نوع ویلا مزیت ها و معایب خودشان را دارند؛ برای مثال یکی از مزایای این نوع ویلا، نداشتن پله و تردد آسان از داخل به حیاط آن می باشد و برای افرادی که کهن سال هستند، بهترین گزینه است؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا فلت هستید، می توانید از سایر ویلاهای فلت سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلای نما مدرن ۱۳۰ متر وزیر بنای آن هم ۹۰ متر می باشد؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا تعبیه شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

این ویلا کاملاً نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 همانطور در تصاویر ویلا قابل مشاهده است، نمای آن به صورت مدرن طراحی و اجرا شده است؛ ویلاهای نما مدرن به آن دسته از ویلاهای گفته می شود که دارای طرح های خاص و از جنس هایی مثل شیشه، سنگ، چوب، کامپوزیت و ... می باشند؛ جنس نمایی که در این ساختمان به کار رفته است، شیشه، کامپوزیت و سنگ می باشد؛ به‌لطف شیشه های زیادی که در نما استفاده شده است نورگیر آن بسیار عالی می باشد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا نما مدرن هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای مدرن ما دیدن نمایید.

 دیوارهای ویلا کاغذ دیواری، کف آن سرامیک و سقف آن نیز از کناف می باشد که با هالوژن و نور مخفی تزئین شده است.

 آشپزخانه ویلا دارای کابینت های ام دی اف درجه یک، هود و گاز رومیزی می باشد.

 

از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم؛ برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با مشاورین و کارشناسان مجرب رویال ویلا در ارتباط باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23074
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره