صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت نماسنگ ارزان قیمت در آمل

خرید ویلا فلت نماسنگ ارزان قیمت در آمل

306
قیمت
1,800,000,000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23078
زمین
180 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نماسنگ ارزان قیمت در آمل

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه ی شما همراهان عزیز و سروران گرامی؛ امیدوارم حال دلتون خوب و لبتون خندون باشه.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت نماسنگ ارزان قیمت در آمل را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس چنانچه به دنبال خرید ویلا ارزان هستید، تا انتها با ما همراه باشید.

این ویلا همانظور که خواندید، به صورت فلت طراحی شده است؛ ویلاهای فلت به ویلاهایی ابلاغ می شود که هم سطح با زمین بنا می شوند؛ این نوع ویلا به دلیل داشتن ساختار ساده و داشتن زیربنای کمتر نسبت به سایر ویلاها، مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار می گیرند؛ زیرا این نوع ویلا، اغلب ارزان ترین نوع ویلا هستند؛ چنانچه شما هم قصد خرید ویلا فلت را داشتید، می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای فلت سایت رویال ویلا دیدن نمایید.

 این ویلا در سال ۱۴۰۰ بنا شده است و کاملا نوساز می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ متراژ کل زمین این ویلای نماسنگ ۱۸۰ متر و زیربنای آن هم ۹۰ متر می باشد؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

 نمایی که در این ویلا از آن استفاده شده است، سنگی با طرح بسیار زیبا و جذاب می باشد؛ این نوع نما به دلیل مقاوم بودن در برابر تغییرات جوی هوا، همواره می توانند زیبایی خود را طی سال های طولانی حفظ نمایند؛ به همین دلیل است که خریداران زیادی قصد خرید ویلا نماسنگ را دارند.

 از دیگر مزیت های مهم این ویلای فلت، سنددار بودن آن می باشد؛ این ویلای فلت در کمال ارزانی، دارای سند تک برگ نیز می باشد که این ویلا را از سایر ویلاهای ارزان قیمت متمایز ساخته است.

به شما همراهان عزیزی که به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، پیشنهاد می کنیم از سایر ویلاهای سنددار سایت ما دیدن نمایید.

حیاط کاری این ویلا بسیار زیبا و دلنشین می باشد؛ درب ورودی ویلا برای تامین امنیت آن، ضد سرقت بوده و پنجره ها نیز دوجداره می باشد.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه ۱، هود و گاز رو میزی می باشد. 

 

با تشکر از نگاه گرم و صمیمی شما عزیزان.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید زمین یا خرید ویلا در شمال، می توانید با کارشناسان و متخصصان مجرب ما در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به طور اختصاصی در نظر گرفته شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین می توانید به بخش تماس با ما نیز مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 23078
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره