همانطور که می دانید، یکی از مناطق پرطرفدار کشور، خطه سرسبز و  زیبای شمال می باشد، اگر شما عزیزان، قصد خرید ویلا در شمال دارید، باید در ابتدا اطلاعات زیادی درباره ی سبک و طراحی ویلاها، نوع متریال، ساخت یک ویلای ایده آل و...داشته باشید، یکی از مسائلی که در تصمیم گیری و خرید ویلا، نقش بسزایی دارد، طراحی ویلا می باشد، در واقع می توان اینگونه بیان کرد که، نمای ویلا و چشم انداز آن در تصمیم گیری و خرید ویلا، موثر است، در ابتدا باید بدانید انواع سبک ویلا در شمال وجود دارد، که به صورت زیر می باشد؛

  1. طراحی ویلا کلاسیک
  2. طراحی ویلا مدرن
  3. طراحی ویلا مدیترانه ای
  4. طراحی ویلا انگلیسی
  5. طراحی ویلا رومی
  6. طراحی ویلا سنتی
  7. و....

 

مزایا و معایب طراحی انگلیسی ویلا در شمال

 

از میان سبک های موجود، در این مقاله قصد داریم، تا شما همراهان عزیز و محترم را با سبک انگلیسی و ویژگی های آن آشنا کنیم، با ما همراه باشید، تا با طراحی انگلیسی آشنا شوید.

 

طراحی انگلیسی

این سبک را می توان جزو یکی از شیک ترین و در عین حال زیباترین سبک های موجود در نظر داشت، امروزه با توجه به پیشرفت در صنعت ساخت و ساز ویلا در شمال، شما شاهد انواع سبک طراحی ویلا خواهید بود، طراحی انگلیسی، یک طراحی کلاسیک و متفاوت می باشد، جالب است بدانید که، طراحی داخلی ویلا، بر اساس این سبک، نیز می تواند ظاهر بسیار زیبا و منحصر به فردی ایجاد نماید.

 

تمایزات طراحی ویلا به سبک انگلیسی از انواع دیگر معماری؛

  • از میان متریال های موجود، سنگ بیشترین کاربرد را در این سبک از طراحی ویلا دارد.
  • استفاده از مواد طبیعی؛ آجر و سنگ
  • پنجره های بزرگ و قدی
  • ساخت و ساز دو طبقه با سقف شیب دار
  • عدم تقارن نمای بیرونی
  • کاشت درختان و درختچه های مختلف
  • استفاده از گل های طبیعی 
  • استفاده از رنگ های گرم مانند؛ کرم، یکی از شاخصه های اصلی سبک انگلیسی است.
  • استفاده از میز خاطره برای گذاشتن قاب عکس های کوچک و بزرگ و المان های قدیمی
  • مبل های راحتی 
  • استفاده از شومینه با طرح های شلوغ 
  • بکار بردن المان کتابخانه ترجیحا از جنس چوب
  • و....

 

مزایا و معایب طراحی انگلیسی ویلا در شمال

 

اغلب در طراحی انگلیسی، از متریال سنگ، در این سبک از طراحی ویلا بکار گرفته می شود، نمای سنگ، به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی شمال، و زیبایی و تنوع بسیار، مورد توجه اکثر معماران قرار گرفته است، آنچه که توجه افراد را به خود جلب می نماید، پنجره های بزرگ می باشد، در واقع  در این سبک از طراحی ویلا، برای جذب بیشتر نور خورشید، از پنجره های بلند و قدی استفاده می شود، چنین پنجره هایی، زیبایی ویلا را دو چندان می نمایید، در واقع به طبیعت زیبای شمال، دید کافی نیز خواهد داشت.

جالب است بدانید که، برای سقف چنین ویلاهایی، طراحی به صورت شیب دار در نظر گرفته می شود، وجود شیب در سقف، ظاهر بسیار زیبایی را به همراه خواهد داشت، و رنگ های همچون؛ قرمز، خاکستری و... جلوه ی فوق العاده ای به نمای ویلا می بخشد، علاوه بر نمای ساختمان، طراحی داخلی و محوطه سازی ویلاهای انگلیسی، نیز متفاوت می باشد، برای مثال استفاده از گل و گیاه در فضای سبز و یا باغ ویلا، می تواند نما و ظاهر فضا را تا چندین برابر زیبا و جذاب کند.

بعد از انجام طراحی نمای ویلا، نوبت به طراحی دکوراسیون داخلی می رسد، در طراحی داخلی چنین ویلاهایی می توانید، از رنگ های آرام و ملایم چون سفید و یا کرم استفاده کنید، بدین ترتیب شما می توانید، از آیتم های داخلی منزل چون مبلمان، پرده و... را نیز بر اساس این رنگ ها انتخاب کنید، برای انتخاب کاغذ دیواری و یا رنگ دیوارها، می توانید از رنگ های آب آسمانی و کرم و سفید استفاده نماید، شما می توانید از ظروف قدیمی به رنگ مس و یا نقره نیز به عنوان دیوار کوب استفاده کنید، و حتی تابلوهای نقاشی بزرگ نیز گزینه ی بسیار مناسبی برای طراحی داخلی ویلاهای انگلیسی محسوب می شود، و پرده ها از اجزای بسیار مهم و جذاب برای چنین ویلاهایی انگلیسی به حساب می آید، اما آن چیزی که نمای خانه های سبک انگلیسی را چند برابر  زیبا می کند، لوسترها و آباژورهای کریستالی و ظروف قدیمی و تابلوها شیک و... هستند، شما می توانید با چنین آیتم هایی، ویلایتان را به مجلل ترین حالت ممکن نیز نشان دهید، موارد ذکر شده، جزئی از آیتم های مورد استفاده برای طراحی داخلی و خارجی ویلاهای انگلیسی محسوب می شود.

 مزایا و معایب طراحی انگلیسی ویلا در شمال

 

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، در شمال ویلاهایی در سبک کلاسیک و مدرن و... طراحی و ساخته می شوند، اگر شما عزیزان به دنبال ویلایی به صورت انگلیسی هستید، در واقع اگر سلیقه شما خانه ای با دکوراسیونی با سبک انگلیسی است؛ باید بدانید که دکوراسیونی بسیار مجلل و خاص را برای خانه خود انتخاب کرده اید، طراحی داخلی و خارجی چنین ویلاهایی بسیار منحصر به فرد می باشد، به طور کلی، سبک انگلیسی ترکیبی از سبک سلطنتی و ساده است، زندگی در چنین ویلاهایی حس منحصر به فرد و آرامش وصف نشدنی را به ارمغان می آورد.

 

لازم به ذکر می باشد که، در شهرهای شمال کشور، اعم از؛ نوشهر، محمودآباد، چمستان و.... شاهد چنین ویلاهایی خواهید بود، کافیست، برای خرید ویلا به صورت انگلیسی، به مشاورین رویال ویلا مراجعه کنید، تیم مجرب رویال ویلا، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر زمینه ایی می باشد، برای اینکه بتوانید با مجموعه رویال، ارتباط برقرار کنید، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید، از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بوده اید، از شما سپاس گذارم.

 

 

مزایا و معایب طراحی انگلیسی ویلا در شمال

 

 

لینک پیشنهادی؛

مشکلات عمده خرید ویلا در شمال به دلیل عدم رعایت درست قولنامه نویسی 

کلبه های روستایی در شمال؛ بیشتر در چه مناطقی بنا شده اند؟

تهاتر به چه معناست و کارشناس تهاتر کیست؟

طراحی سقف ویلاها در شمال و انواع سقف ویلاها

شهر نوشهر را با ما بیشتر بشناسید

خرید ارزهای دیجیتال یا خرید زمین در شمال 

ویلا یا زمین خود را بواسطه املاک رویال ویلا قیمت گذاری کنید و به راحتی به فروش برسانید

خرید ویلا جنگلی

خرید ویلا ساحلی

خرید ویلا اقساطی

خرید ویلا ارزان