"بهترین ویلاها برای سرمایه گذاری در شمال چه ویژگی هایی دارند"

 

 

رایج‌ ترین نوع سرمایه‌ گذاری در شمال کشور، این روزها به خرید زمین و خرید ویلا تبدیل شده است، هر فردی سرمایه‌ گذاری را از نگاه خود تعبیر می‌ کند، در این میان، بهترین راه سرمایه‌ گذاری را خرید ویلا در شمال دانست، خرید ویلا در شمال می‌ تواند برای بسیاری یک هدف در زندگی باشد، زندگی در یک محیط فوق العاده سرسبز و خوش آب و هوا بی شک حس فوق العاده ایی را به ارمغان می آورد، اما چه ویلایی را برای سکونت و یا برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم، در ادامه ی این مقاله می پردازیم، با ما همراه باشید....

 

بهترین ویلاها برای سرمایه گذاری در شمال چه ویژگی هایی دارند

 

در کدام شهر های شمال ویلا بخریم؟

شمال کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی، دارای شهرستان ها و مناطق بسیاری می باشد، هر یک از این شهرها دارای ویژگی و پتانسیل خاصی می باشند، که با توجه به متقاضی بسیار، گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود، زیرا اکثر افراد به دنبال منطقه ای میروند که دارای طرفدار باشند، و این مناطق از امکانات و ویژگی های خاصی برخوردار می باشند، یکی از شهرهایی که امروزه برای خرید ویلا در شمال گزینه‌ ای بسیار مناسب و پر طرفدار شده است شهر چمستان در استان مازندران است، چمستان، نور، آمل، به دلیل لوکشین عالی، دسترسی راحت به شهرهای اطراف، منطقه ی جنگلی، داشتن ویلاهای ارزان قیمت و... گزینه ی مناسبی برای خرید ویلا و سرمایه گذاری می باشند، این شهرهای ذکر شده، آینده رو به رشدی دارند و در آینده‌ ای بسیار نزدیک جای پیشرفت فراوانی دارد، علاوه بر شهرهای جنگلی ذکر شده، شهرهای ساحلی معروفی در شمال کشور، گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد، برای مثال، شهرهایی همچون؛ محمودآباد، متل قو، سلمان شهر، نوشهر، رویان و.... از شهرهای لوکس و برند شمال کشور می باشند، این شهرها به دلیل جذب توریست دارای امکانات رفاهی و تفریحی می باشد.

 

 

برای خرید ویلا چه ویژگی‌ هایی می‌ تواند مهم و ضروری باشد؛

شاید در موقع جستجو برای انتخاب ویلا مواردی باعث جلب نظر شما گردد، همانطور که می دانید، ویلاهای در شمال، در سازه های بسیاری وجود دارد، که شامل؛ ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت، ویلا دوبلکس، ویلا تریبلکس، ویلا فورلکس، ویلا شهرکی، ویلا مستقل و در بخش های مختلفی همچون؛ ویلا ارزان، ویلا نوساز، ویلا اقساطی، ویلا استخر دار و... وجود دارد، در انتخاب هر یک از آنها موارد، نکات مهم و ضروری وجود دارد، که حتما باید به آن توجه نمود.

 

  • ویلاهایی که در شمال ساخته می شوند، سازنده در ابتدا باید، مجوزات لازم را دریافت نماید، تا یک ویلایی قانونی ساخته شوند، یک ویلا در صورتی قانونی می باشد که، در بافت مسکونی، با صدور مجوزات لازم ساخته شده باشد، ویلاهایی که دارای اسناد و مدارک رسمی می باشند، متقاضی و طرفدار بسیاری دارد، و امروزه اکثر افراد به دنبال خرید ویلا سند دار در شمال هستند، ویلاهای سند دار، به دلیل طرفدار بسیار به راحتی به فروش می رسد.

 

بهترین ویلاها برای سرمایه گذاری در شمال چه ویژگی هایی دارند

 

 

  • انشعابات لازم، از مهم ترین رکن در هنگام خرید ویلا محسوب می شود، موارد ضروری دیگر که در این بخش مطرح می‌ گردد، وجود کنتور برق و گاز است که باید روی ویلا نصب باشد، در واقع ویلایی که دارای مدارک و اسناد فوق باشد، اخذ کنتورهای مذکور بدون دردسر و قانونی و با هزینه مشخص شده، صادر و نصب خواهد شد، چنانچه ویلایی دارای انشعابات لازم باشند، آماده برای سکونت می باشد.

 

  •  توجه کردن به نوع سازه بکار رفته در ویلا نیز اهمیت بالایی دارد، زیرا شمال کشور، یک منطقه معتدل و شرجی می باشد، و در اکثر مواقع مناطق شمالی آب و هوای بارانی دارد، توجه کردن به نوع متریال بسیار مهم می باشد، ویلاها در شمال  اغلب در کنار ساحل و جنگل ساخته می شود که هر کدام از نظر موقعیت مکانی، مورد پسند مشتریان قرار می گیرند، و نمای بیرونی، مصالح مرغوب، نوع سازه و....  از اساسی ترین مواردی است که باید در زمان خرید ویلا به این موارد توجه داشته باشید.

 

  • زمانیکه شما، ویلایی در شهرک خریداری می کنید، از امنیت ویلا و منطقه آسوده خاطر هستید، زیرا امنیت ویلا و منطقه توسط نگهبان مجموعه، به صورت 24 ساعته از محیط اطراف و ویلا محافظت می شود، از این سوی ویلاهای شهرکی از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، و غیر از ویلاهای شهرکی، باید پنجره های ویلا به وسیله دزدگیر محافظت شود و از درب ورودی ضد سرقت استفاده شود، تا امنیت آن ویلا را دو چندان کند.

 

بهترین ویلاها برای سرمایه گذاری در شمال چه ویژگی هایی دارند

 

  • امکان دسترسی به امکانات رفاهی برای همه اهمیت دارد، ویلاهایی که به امکانات رفاهی، مرکز شهر، درمانگاه، هایپر مارکت و.... دسترسی دارند، طرفدار بیشتری نسبت به ویلاهایی که در حاشیه شهر ساخته شده اند، دارند، از همین رو، هنگام بازدید از ویلا و منطقه، دقت کنید که چند سوپرمارکت، میوه فروشی، نانوایی و.... در آن منطقه  وجود دارد.

 

  • متراژ زمین و بنای ویلا، تعداد اتاق خواب ها، تاثیر بسیاری در انتخاب ویلا دارد، زیرا شما باید ویلایی را انتخاب کنید، که با مطابق شرایط شما باشد.

 

اگر به خرید ویلا در شمال علاقه دارید، شاید مطالب ذکر شده در متن فوق، برایتان کافی باشد، اما در هنگام سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا، باید از یک مشاوره املاک معتبر و تیم و کارشناسان مجرب آن مشورت بگیرید، تا یک ویلای مناسب با توجه به شرایطتان خریداری کنید، در واقع با توجه به سرمایه‌ ای که در اختیار دارید باید ویلاهای مختلفی در منطقه های شمال، را از نزدیک ببینید تا متوجه شوید که  کدام یک از ویلاها مناسب شما است، مشاورین مجرب رویال ویلا آماده خدمت رسانی به شما سروران گرامی می باشند، اگر می خواهید با مجموعه رویال ویلا، ارتباط مستقیم برقرار کنید، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 بهترین ویلاها برای سرمایه گذاری در شمال چه ویژگی هایی دارند

 

مقالات پیشنهادی رویال ویلا