• آیا می دانید امیرآباد کجاست؟
  • خرید ویلا در امیرآباد چرا با استقبال سرمایه گذاران روبرو شده است؟
  • قیمت ویلا و زمین در امیرآباد چگونه می باشد؟
  • جاذبه های گردشگری امیرآباد چه چیزی می باشد؟
  • خرید ویلا در امیرآباد چه مزایای دارد؟

 

اگر قصد دارید، با این منطقه ی برند و معروف امیرآباد بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید....

 

منطقه برند امیرآباد کجاست و خرید زمین یا ویلا در امیرآباد نور

 

در ابتدا باید بدانید، امیرآباد روستایی است از بخش چمستان  است که، از توابع شهرستان نور نیز محسوب می شود، روستای امیرآباد، در 10 کیلومتری جاده آمل به چمستان قرار دارد، و در بر جاده اصلی و اولین روستا می باشد، که بعد از آن روستاهای سعادت آباد، کچلده، میرنا، ایرکا و انگتارود قرار دارد، امیرآباد با وجود اینکه از توابع نور می باشد، اما در نزدیکی شهر آمل واقع شده است، و این نشان می دهد که امیرآباد به تهران، دسترسی راحتی دارد، و از دو مسیر می توان از تهران به امیرآباد دسترسی داشت،  که به صورت زیر می باشد؛

 

  • یکی از مسیرهای سریع و کوتاه، جاده هراز می باشد، این مسیر دارای مسافتی معادل 202 کیلومتر می باشد، که شما در این مسیر بعد از اینکه جاده هراز را طی نموده اید، در 5 کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر نزدیک خواهید شد، که وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله خواهید شد و از آنجا وارد مسیر کمربندی آمل به چمستان می شوید، و حدودا بعد از پیمودن 10 کیلومتر به روستای امیرآباد خواهید رسید.

 

  • مسیر دوم، برای دسترسی به امیرآباد از تهران، جاده چالوس می باشد، این مسیر به دلیل زیبایی و... مورد توجه اکثر مسافران قرار گرفته است، اگر جاده چالوس را انتخاب کرده اید، باید بدانید که مسافتی حدود 245 کیلومتر را طی کنید، شما از این مسیر بعد از تهران، وارد جاده چالوس شده و در نهایت به شهر چالوس می رسید و از آنجا به سمت شهرستان نور و وارد کمربندی نور به آمل می شوید و از شهر چمستان نیز عبور می کنید، تقریبا در انتهای این مسیر روستای امیرآباد قرار دارد، باید بدانید که زمان حدودی 4 ساعت  را بایستی برای انتخاب این مسیر در نظر داشت.

 

 

منطقه برند امیرآباد کجاست و خرید زمین یا ویلا در امیرآباد نور

 

"امیرآباد از نظر جغرافیایی"

 

امیرآباد همانطور که گفته شد، جزو از توابع چمستان می باشد، از این سوی جزو منطقه ی جنگلی در شمال محسوب می شود، بنابراین موقعیت جغرافیایی امیرآباد، موجب شده است در بسیاری از روز های سال، دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی باشد، یکی از دلایلی که اکثر افراد، امیرآباد را برای سکونت و یا خرید ویلا انتخاب می کنند، موقعیت جغرافیایی عالی این منطقه می باشد،  بسیاری از افرادی که از بیماری های قلبی و عروقی یا تنفسی و... رنج می برند می توانند با خرید ویلا در امیرآباد و زندگی در این منطقه زیبا، لذت ببرند، و از شلوغی و سر و صدای شهرهای کلان به دور باشند.

 

با وجود موقعیت جغرافیایی عالی امیرآباد، برای تولید محصولات زراعی، تولید و کارخانه­ محصولات غذایی و.... در امیرآباد بسیار رایج و پتانسیل بالایی دارد، همچنین امیرآباد نور، به علت فاصله کمی که با دریا و بخصوص جنگل دارد، می­تواند بهترین انتخاب برای خریدارانی باشد، که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، زیرا شما با خرید ویلا در امیرآباد، به راحتی به جنگل های منطقه و ساحل زیبای خزر دسترسی خواهید داشت، از طرفی دیگر، نزدیکی بسیار زیاد امیرآباد به نور و آمل امکان دسترسی به مراکز بهداشتی، بانک، مراکز خدماتی و مراکز خرید و.... را در کمترین زمان ممکن را فراهم آورده است، پس شما با خرید ویلا در امیرآباد به راحتی به امکانات رفاهی دسترسی خواهید داشت.

 

 


"لینک پیشنهادی"

 

 

"امیرآباد از نظر اقتصادی "

 

از آنجایی که امیرآباد نور منطقه ­ای بسیار زیبا و نزدیک به دریا  و بخصوص جنگل است، دسترسی به راه ­های ارتباطی آن نیز راحت و آسان است، از این سوی شرایط بسیار خوبی، برای خرید زمین و ویلا سازی در این منطقه فراهم شده است،  امیرآباد به دلیل این که با دریا و جنگل، با شهرها و روستاهای اطراف و... دسترسی دارد، یکی از لوکیشن های عالی برای سرمایه گذاری محسوب می شود، رشد سریع قیمت زمین در این منطقه، توجه سرمایه گذاران بسیاری را که قصد سرمایه گذاری در شمال و خرید زمین در شمال را دارند، به سوی خود جلب کرده است. 

 

 

منطقه برند امیرآباد کجاست و خرید زمین یا ویلا در امیرآباد نور

 

 اکنون که تا حدودی می دانیم؛ امیرآباد کجاست و  سرمایه گذاری در امیرآباد چه مراحلی دارد، نکات ذکر شده در متن فوق؛  عوامل رشد سریع قیمت زمین و توجه به این منطقه برای ویلا سازی را فراهم کرده است، سرمایه گذاران بسیاری به امیرآباد روی آورده اند و در حال ساخت ویلا در این منطقه هستند، امیرآباد و سایر منطقه های شمال کشور، به دلیل اینکه امروزه طرفدار و متقاضی بسیاری دارد، روزانه در حال رشد و افزایش قیمت می باشد، از این سوی می توان گفت؛ امیرآباد نور مزیت­ های فراوانی دارد و می­ شود با یک اقدام آگاهانه و تصمیم درست، از تمامی آن ها بهره برد.

 

 

 مزایای سرمایه گذاری در امیرآباد

 

  • ارزش ملک و ویلا روزانه در این منطقه رو به افزایش می باشد.
  • خرید ویلا و خرید زمین در این منطقه، یک سرمایه گذاری هوشمند به همراه سود بالا می باشد.
  • با خرید ویلا در امیرآباد می توانید، زندگی در یک منطقه فوق العاده را تجربه کنید.
  • با خرید ویلا در امیرآباد، می توانید به شهرهای اطراف اعم از؛ نور، چمستان، نوشهر، آمل و.... دسترسی داشته باشید.

 

 

کسانی که مایل به خرید ویلا در شمال هستند، و می خواهند در یک محیط آرام و زیبا، اقدام به سکونت و یا سرمایه گذاری نمایند، مشاورین رویال ویلا، به سروران گرامی، خرید ویلا در امیرآباد را پیشنهاد می دهند، در واقع در این مسیر مشورت با یک مشاور املاک معتبر می ­تواند در این زمینه کمک شایانی به خریداران ویلا و یا سرمایه گذاران نماید.

 

برای اینکه با مشاورین و کارشناسان مجرب رویال ویلا، ارتباط برقرار کنید، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

منطقه برند امیرآباد کجاست و خرید زمین یا ویلا در امیرآباد نور

 

"برای مطالعه بیشتر"